lit-LI
29/01/2013
Grupės naujienos

„Coface“: naujoji vizualinė tapatybė ir šūkis atspindi sėkmingai pasirinktą veiklos strateginę kryptį

Tarptautinė verslo rizikos valdymo bendrovė „Coface“ dar 2011 metais susitelkė ties pagrindine savo veikla – kreditų draudimu – ir, siekdama geriau paremti į nestabilią ekonominę aplinką patekusius klientus, reorganizavo visą savo veiklą. Tęsiant pasirinktą strateginę kryptį, buvo sukurta „Coface“ įmonių grupės naujoji vizualinė tapatybė ir šūkis: „Coface“ – už saugesnę prekybą“. Savitas tarptautinio prekės ženklo logotipas pristatytas visoms 66-ioms grupės narėms.

 

„Šiuos metus pradedame pristatydami naująją vizualinę tapatybę, kuri atspindi esminius „Coface“ pokyčius per pastaruosius dvejus metus. O šūkis puikiai perteikia mūsų, kaip kredito draudimo kompanijos, pastangas tobulėti ir atspindi tvirtą pažadą klientui: „saugesnė prekyba visame pasaulyje“, – teigia „Coface Lietuva“ Pardavimų ir rinkodaros departamento direktorius Mantvydas Štareika.
„Coface“ naujojo prekės ženklo pozicionavimas paremtas stipriausiomis kredito draudikų savybėmis: gebėjimu kompetentingai įvertinti riziką, padėti jos išvengti ir pateikti įmonėms sprendimus, kurie ne tik apsaugotų jas nuo klientų, nevykdančių savo finansinių įsipareigojimų, bet ir leistų saugiai plėtoti savo veiklą.   

 

Būtent tokius tvirtus įsipareigojimus klientams ir atspindi naujasis šios įmonių grupės šūkis: „Coface“ – už saugesnę prekybą“.
Prancūzijos agentūros „W & Cie“ sukurta naujoji „Coface“ vizualinė tapatybė paprastesnė ir išraiškingesnė. Kiekviena jos sudedamoji dalis (logotipas, apipavidalinimas, spalvų gama, išdėstymas ir t.t.) buvo sukurta taip, kad atspindėtų „Coface“ įmonių grupės naują strateginę kryptį.

 

Logotipe pavaizduotų „C“ ir „O“ raidžių žaismas, kurios „susitinka“ tarsi dvi rankos, išreiškia pasitikėjimo kupinus santykius, kuriuos „Coface“ palaiko su savo klientais.

Skirtingos raidžių spalvos atspindi įmonės ir jos klientų tarpusavio sąsajas bei bendradarbiavimą: „Coface“ klientai turi ir savų klientų, o sujungtos „C“ ir „O“ raidės primena begalybės ženklą – tai tarsi aliuzija į duomenų ir galimybių begalybę, leidžiančią šiam prekės ženklui tvirtai gyvuoti verslo pasaulyje. Taip pat ši grafinė išraiška parodo verslo žmonėms, kad „Coface“ visuomet remia savo klientus ir jie kompanijai patys svarbiausi.

Mėlyna ir šviesiai žalia – dominuojančios logotipo ir grafikos spalvos. Mėlyna – užtikrina sąsajas su ankstesniuoju „Coface“ logotipu, o naujoji – žalia – patvirtina šios įmonių grupės unikalumą ir modernizmą.

 

Apie „Coface“:

„Coface“ grupė – tai pasaulinė kreditų draudimo lyderė, siūlanti verslo rizikos valdymo sprendimus įmonėms visame pasaulyje. 2011 m. „Coface“ grupės apyvarta siekė 1,6 mlrd. eurų (5,52 mlrd. Lt). Kompanijos paslaugas teikė 4600 darbuotojų 66 pasaulio valstybėse. Kiekvieno metų ketvirčio pabaigoje „Coface“ skelbia 157 šalių rizikos vertinimus, paremtus 350 profesionalių rizikos analitikų vertinimais ir išskirtine „Coface“ valdoma informacija apie įmonių mokėjimų discipliną.

„Coface“ yra dukterinė Prancūzijos investicinio banko „Natixis“ įmonė, kurios akcinio kapitalo („Tier 1“) pakankamumo rodiklis 2011 m. gruodžio mėn. pabaigoje siekė 10,2 %.

Susisiekti


Mantvydas ŠTAREIKA

Director Marketing & Sales
Vilnius St. 23
LT-01402 Vilnius
LITUANIA
Tel: +370 52660565
mail: mantvydas.stareika@coface.com

Viršus
  • Lithuanian