#Sprendimai

Duomenys ir technologijos „Coface“ - 6 epizodas: susipažinkite su Emmanueliu, sprendimų kūrimo ir architektūros vadovu

Kaip ir mūsų komercinės rizikos valdymo paslaugomis, skaitmeniniais sprendimais teikiamas palaikymas klientams ir partneriams, jiems vykdant verslo transformaciją. Junglumas, generacinis DI, UX/UI (naudotojo patirties ir sąsajos) dizainas: mūsų sprendimų kūrimo ir architektūros specialistas dalijasi patirtimi apie duomenų pridėtinę vertę ir pasakoja, kaip naujos technologijos veikia „Coface“ kuriamus sprendimus.

Duomenys ir technologijos - naudotojo patirties tobulinimo variklis

„Coface“ atveju naujovių kūrimas ir diegimas yra susijęs su mūsų klientų ir partnerių verslo realijomis! Visai nesvarbu, ar tam vadovauja verslo analitikas, ar dizainu užsiima mūsų kūrėjai, ar modeliavimą atlieka mūsų duomenų mokslininkai, kiekvienas interneto svetainės projektas, nauja funkcija, sprendimų priėmimo priemonė arba paslaugų platforma turi dvejopą tikslą: pateikti vertę didinantį sprendimą mūsų klientams ir pasiūlyti praturtintą ir individualiai pritaikytą naudotojo patirtį. Tai atliekama pasitelkiant vis tuos pačius elementus: „Coface“ pasaulinę lyderystės duomenų srityje patirtį ir pranašiausias technologijas, tokias kaip generacinis DI, automatizavimas, sistemų mokymasis ir duomenų mokslas. 

Mūsų vaidmuo yra supaprastinti naudojimąsi mūsų paslaugomis klientams ir partneriams ir sudaryti jiems sąlygas paprastai sąveikauti su „Coface“. Pavyzdžiui, mes kuriame protingus generacinio DI pokalbių robotus ir junglumo sprendimus, tokius kaip API, tad visą mūsų patirtį ir kompetenciją galima integruoti tiesiogiai į jų pačių IT ekosistemą“, -

Emmanuelis Delagneau, sprendimų kūrimo ir architektūros vadovas.

Inovacijos „Coface“: nuo paprasto iššūkio iki sprendimo klientams kūrimo 

Bendradarbiavimo aplinka ir iniciatyvumo dvasia: pas mus naujovių kūrimas vyksta skirtingose srityse ir pasireiškia įvairiomis formomis. Galima pateisinti bet kurį projektą, tačiau su viena sąlyga: privalo būti tenkinamas koks nors kliento poreikis. „Kartais mes nustebiname patys save!“ - šypsosi Emmanuelis. Taip nutiko ir su „Google“ prieš kelerius metus surengtu skaitmeninio nuosaikumo iššūkiu. „Iš pradžių nekilo jokių konkrečių idėjų, bet galų gale sukūrėme „Coface“ „Push Notification“ sistemos (CPNS) sprendimą, skirtą „CofaServe“ klientų API“, - pasakoja Emmanuelis.

Dabar šis CPNS sprendimas pateikia mūsų klientams duomenis, kurie yra tiesiogiai susiję su galiojančiais kredito sprendimais. Tai turi keleriopos naudos: klientai žino, kad jie turi naujausius tikralaikius duomenis, ir sykiu taupo laiką, išteklius ir saugojimo vietą išvengdami tūkstančių nereikalingų pranešimų ir keitimosi duomenimis. „Ir dar kaip premiją laimėjome sidabro medalį!“ - džiaugiasi Emmanuelis.

 

Kaip „Coface“ panaudoja duomenis ir technologijas transformuodama į klientą orientuotus skaitmeninius sprendimus? Pažiūrėkite vaizdo įrašą ir apsilankykite „Coface“ inovacijų kūrimo užkulisiuose kartu su sprendimų kūrimo ir architektūros vadovu Emmanueliu Delagneau.

 

Susidomėjote Data & Tech @Coface